Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeTo jak masz problem z takimi drobiazgami to mo¿e je¼dzij lepiej hulajnog± (chocia¿ tam cholera te¿ zdarza siê hamulec i trzeba to obs³uzyæ....)
Odpowiedzmam problem bo najpierw mialem dwa przyciski a w nowej wersji mojego motocykla jest jeden i jest do ****, bo dwa przyciski sa po prostu lepszym rozwiazaniem, nie mowililbym gdybym nie mial. ale co ty mozesz o tym wiedziec, posiadales kiedys motocykl z dwoma przyciskami migaczy i powiedzmy zrobiles nim 30tys km tak jak ja swoim? widzisz ja z tej pespektywy moge to smailo porownac i cos o tym powiedzic niz sie wymadrzac na forum. Przysicki w BMW sa bardzo duze i jest naprawde bardzo latwo wlaczyc migacz bez szukania tego malego wypierdka jakim jest jeden przycis poza tym kasowanie jest po prawej stonie i mozesz smialo miec wcisniete sprzego i kasowac w tym czase co niestety nie jest prosta rzecza w przypadku pojedynczego rozwiazania. A pisze o tym dlatego bo Boczo wspomnial to w artykule. Ale co tam trzeba sie przyczepic do kogos i napisac cos durnego tylko chyba po to zeby zaistniec na tym forum.
Odpowiedz